Najčastejšie otázky

1. Aké služby poskytuje realitná kancelária Tatra ResidenceTB?

  • pripravíme Vám ponuku nehnuteľností z databázy Tatra ResidenceTBna základe vašich požiadaviek,
  • osobná účasť makléra na prehliadkach nehnuteľností a rokovaniach s tým spojených,
  • v spolupráci s našimi zmluvnými partnermi na to oprávnenými (advokáti, znalci) vypracujeme Vám zmluvnú dokumentáciu k prevodu nehnuteľnosti (právne poradenstvo a oceňovania nehnuteľností),
  • pripravíme preberací protokol pri predaji a prenájme nehnuteľnosti a zabezpečíme osobnú účasť makléra pri odovzdaní nehnuteľnosti kupujúcemu alebo nájomcovi,
  • zabezpečíme osobné stretnutie s hypotekárnym špecialistom, prípadne odprezentujeme možnosti financovania nehnuteľnosti prostredníctvom hypotéky,
  • zabezpečíme stretnutia s notárom pri osvedčovaní podpisov,
  • sprostredkujeme stretnutie s notárom za účelom zriadenia notárskej úschovy (ak je dohodnutá platba prostredníctvom notárskej úschovy),
  • zabezpečíme služby spojené s vybavením potrebných úkonov na príslušnom katastri (katastrálnom odbore) na území Bratislavského samosprávneho kraja (výber výpisu z listu vlastníctva a kópie katastrálnej mapy, podanie návrhu na vklad vlastníckeho práva k prevádzaným nehnuteľnostiam).

2. Aké poplatky musím uhradiť pri realizácií prevodu vlastníckych práv k nehnuteľnosti?

V prípade, že si vyberiete nehnuteľnosť z ponuky realitnej kancelárie Tatra ResidenceTB, nezaplatíte žiadne poplatky spojené s prevodom práv k nehnuteľnosti. Ak si nehnuteľnosť nájdete sami a máte záujem iba o naše služby v oblasti realitného servisu a poradenstva, zaplatíte poplatky v rámci platného cenníka.

3. Aké výhody má Tatra ResidenceTB oproti iným realitným kanceláriam?

Komplexný servis pre klientov v oblasti bývania (od výberu nehnuteľnosti, cez jej financovanie až po zápis do katastra nehnuteľností) - to všetko ponúkame na jednom mieste.

4. Chcel by som kúpiť nehnuteľnosť, čo mám urobiť?

Kontaktujte nás na tel. č.: 02/5919 9100 - 9107,
Mimo pracovných hodín všetko vybavíte pohodlne cez DIALOG Live z mobilného telefónu na skrátenom čísle * 1100 alebo * TABA.
Z pevnej linky volajte na číslo 0800 00 1100. V prípade volania zo zahraničia používajte číslo +421 2 5919 1000

Prípadne napíšte Vašu požiadavku prostredníctvom kontaktného formulára na našej webovej stránke. Naši realitní makléri Vás budú kontaktovať a pomôžu Vám Váš sen zrealizovať.

5. Chcem predať nehnuteľnosť, aké doklady potrebujem?

Výpis z listu vlastníctva, kópiu z katastrálnej mapy, pôdorys prevádzanej nehnuteľnosti, potvrdenie o veku stavby (pozemok – výpis z listu vlastníctva, kópiu z katastrálnej mapy, územno-plánovaciu informáciu). V prípade realizácie predaja Vašej nehnuteľnosti cez našu realitnú kanceláriu, vyššie uvedené doklady zabezpečí naša spoločnosť na svoje náklady.

6. Nemám dostatok finančných prostriedkov, viete mi pomôcť?

Áno, v Tatra ResidenceTB Vám vieme zabezpečiť aj financovanie nehnuteľnosti -  prostredníctvom bankových úverov Hypotekárny úverTBAmerická hypotékaTB   poskytovaných zo strany Tatra banka, a.s. v prípade splnenia podmienok stanovených na ich poskytnutie.

TOP ponuka

Nenašli ste vyhovujúcu ponuku?

Kontaktujte nás a pomôžeme vám s výberom.

Kontakt

Odber noviniek

  • Poslať e-mailom
  • Zdielať

Tatra Residence

Tieto stránky využívajú cookies. Ich ďalším používaním súhlasíte využívaním cookies. Prečítajte si informácie o tom, ako cookies používame a
ako ich používanie môžete odmietnuť nastavením svojho internetového prehliadača.

OK Viac informácie